Velobraukšana
Velobraukšana - jautājumi un diskusijas
Riga skjershlju pilsēta? (13)
Pärbrauktuvju ? ierosinäts. Ne tikai 3 netilti Päri Daugavai (Prägä saskaitiiju 11), Bet DZcelji traucee satiksmi sashkjeljot pilseetu. Plänotäji laikam visi ir centrä dziivojoshi käjämgäjeeji. No Lächpleesha ielas lidz ...
Pärbrauktuvju ? ierosinäts. Ne tikai 3 netilti Päri Daugavai (Prägä saskaitiiju 11), Bet DZcelji traucee satiksmi sashkjeljot pilseetu. Plänotäji laikam visi ir centrä dziivojoshi käjämgäjeeji. No Lächpleesha ielas lidz ...
Kaloriju patēriņš braucot ar velosipēdu (10)
Cik stundas jābrauc ar velosipēdu mērenā tempā, lai patērētu 350 kcal?
Cik stundas jābrauc ar velosipēdu mērenā tempā, lai patērētu 350 kcal?
Iesaku ar tantrisko nodarboties - 8h ar vidēju slodzi var 2kg nomest un izvingrināt visas ķermeņa vietiņas, uz velo beņķa sēžot nekas tāds nesanāks. Tikai nevajag aizmirst dzert daudz ūdens - slāps! Nu, redz, šodien drusku izbraucu un nepilnās divās stundās notērēju 1400 kcal. Tā ka, lai notērētu 300 kcal, pietiek aizmīties līdz pagasta veikalam pēc aliņa - un darīts! :)
Kaloriju patēriņš, braucot ar velosipēdu, ir vidēji:
- Mērens temps (~15-20 km/h): ~300–600 kalorijas stundā (70 kg cilvēkam).
- Intensīvs temps (>20 km/h): ~600–1000 kalorijas stundā (70 kg cilvēkam).
- Kalnains vai reljefs apvidus: Patēriņš var palielināties par 30–50%.
Ja vēlaties precīzi aprēķināt, cik kalorijas jūs sadedzināt, izmantojiet šo formulu:
Kalorijas = MET vērtība × Svars (kg) × Laiks (stundās)
MET vērtības:
- Viegls temps: ~4–6 MET
- Mērens temps: ~8–10 MET
- Intensīvs temps: ~12–16 MET
Ja jums ir viedpulkstenis vai fitnesa aplikācija, tās bieži aprēķina kaloriju patēriņu, ņemot vērā individuālos parametrus un sirdsdarbību.
Vidējais rādītājs būs stunda, reāli stunda/pusotra.
>strautsManuprāt tēmas pieteikumā ir aprakstīts, pārējais ir grafiskā caureja. ··· Velobraukšana: Kaloriju patēriņš braucot ar ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Braukšana pa veloceliņiem ! (16)
vakar braucu no teikas līdz berģiem pa veloceliņu un esmu apbrīnots, kā pie mums izmanto veloceliņu.. velomāni braukā viens otram blakus pa divi i pat pa trīs braucejiem, nē lai viens aiz otra brauktu rindā, lai pretīm ...
vakar braucu no teikas līdz berģiem pa veloceliņu un esmu apbrīnots, kā pie mums izmanto veloceliņu.. velomāni braukā viens otram blakus pa divi i pat pa trīs braucejiem, nē lai viens aiz otra brauktu rindā, lai pretīm ...
Gājēji, skatīsimies, kur ejam un cienīsim riteņbraucējus, jo tā jau tie veloceliņi ir tik maz !! Pārbraucu uz velocelinjiem - adrenaliins protams ne tuvu fightam ar autobrauceejiem, bet nervi un relax.... ··· Velobraukšana: Braukšana pa veloceliņiem ! lasīt visu diskusiju (16 atbildes) »
Velomīļi (13)
Re,re...fizioterapeitu novērojumi liecina,ka nemaz tik veselīga tā velo padarīšana nav.Jo īpaši vīriešiem.Pie garākiem izbraucieniem tie nospiež cirksni un prostatā veidojas sastrēgums. Tad nu alfa tēviņi..domājiet par ...
Re,re...fizioterapeitu novērojumi liecina,ka nemaz tik veselīga tā velo padarīšana nav.Jo īpaši vīriešiem.Pie garākiem izbraucieniem tie nospiež cirksni un prostatā veidojas sastrēgums. Tad nu alfa tēviņi..domājiet par ...
Nu kā lai cilvēks dzīvo? Pilnīgi noteikti tā ir veselīgāka par sēdēšanu un .... atraugāšanos... dīvānā. Es jau labu laiku riteņBRAUKĀŠANU izmantoju tikai kā atpūtas veidu. Vairāk emocijām (dabas vērošana, laba kompānija) nekā fziskajai sagatavotībai, kam ir citas, manuprāt, efektīvākas, vispusīgākas, mazāk laikietilpīgākas metodes... Un, lai nekas nespiestu un nesastrēgtu, ir jāpiemeklē (parasti standarta divritenim) jānomaina divas lietas - sēdeklis un stūre.... Cik ir tie garākie izbraucieni? :)
Ja ikdienā pa 6-8h brauc, tad savādāk (resp., meitenei vairs laika tāpat neatliek, tā kā vienalga, strādā tas rīks vai nestrādā), bet, ja 2x nedēļā pa 2h-4h, nekas slikts nenotiek. Un meitene sajūsmā, jo izturība arī ir pietiekama ;) Prostatā vislielākie sastrēgumi rodas, ja par daudz sāk par viņu uztraukties. Vīriešiem ir tikai aptuvena nojausma, kurā vietā viņa atrodas, un ne jau velti viņa ir tā paslēpta, lai neredzētu un neuztrauktos. Man jau liekas ka 6 un vairāk stundas dienā uz velosipēdiem pavada tikai velokurjeri. Citi to vienkārši nevar atļauties.
Izrādās ka prostatas problēmas patiesība ir kurjeru arodslimība:) ··· Velobraukšana: Velomīļi lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
kā pareizi elpo velobraucēji? (8)
Kā pareizi elpo velo braucēji.?Zinu kā pareizi jāelpo skrienot, bet braucot ar velosipēdu?
Kā pareizi elpo velo braucēji.?Zinu kā pareizi jāelpo skrienot, bet braucot ar velosipēdu?
Viss taču no slodzes intensitātes atkarīgs (jebkurā nodarbē) :)
Principā primārais, manuprāt, ir skatīties pulsu. Tas teorētiķis, kurš samācīja meitenei, kā jāelpo skrinot, samācīs arī kā jāelpo minoties. Un vēl izskatīsies baigi gudrs.
Nav nekādas speciālas elpošanas ne skrienot (katram sava, atkarībā no distances, tempa, seguma, taktikas, laika apstākļiem un vēl 50 iemesliem), ne minoties. Un nepērc pulsometru. Par ietaupīto naudiņu labāk noperc numuru kādā trešas šķiras gonkā. Braukājies ar velosipēdu, un ķer kaifu! Ieelpai vajadzētu būt dziļākai un retākai, tā būtu galvenā atšķirība... svarīgi arī kā sēd uz riteņa, jo ja esi mazāk saliecies, vai vairāk taisni mugurā, tad tā elpošana jāmaina, arī plaušas ir atkarīgas ļoti no vēdera muskuļiem.. Tur vajadzīgs spečuka padoms, tāda ksa brauc sacenēs jau gadiem, mož kāds raksts netā jāmeklē. Jautājums nav kā elpot, bet gan, kā pareizi elpot braucot ar riteni.?.. Tas ir pilnīgi normāls jautājums. Atkarīgs protams no distances, tempa, paša sportista, utt. Bet ja jautātājs iesaistās diskusijā, varbūt arī atrodās kāda sakarīga doma.. Bet te, pa vidam, maisās glupie, kuriem par riteņbraukšanu nav ne mazākās sajēgas, kam tas vajadzīgs tad?? Vispirms iegādājies pulsometru. Tas ir pirmais un pats svarīgākais. Otrs - vēlams iegādāties arī kadences sensoru (pedelāžas apgriezieni), jo neatkarīgi no kāpumiem un pretvēja jātur konstanta pedelāža. Par pārējo - var taisīt mierīgos aerobos treniņus, augstas intensitātes intervāltreniņus utt. Bet tiešām sāc ar pulsometru. Garmin ir laba navigācija, bet draņķīgāks pulsometrs, Polar - lielisks pulsometrs, bet sliktāki citi mērītāji. Pēdējos modeļus gan neesmu pārbaudījis. ··· Velobraukšana: kā pareizi elpo velobraucēji? lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Principā primārais, manuprāt, ir skatīties pulsu. Tas teorētiķis, kurš samācīja meitenei, kā jāelpo skrinot, samācīs arī kā jāelpo minoties. Un vēl izskatīsies baigi gudrs.
Nav nekādas speciālas elpošanas ne skrienot (katram sava, atkarībā no distances, tempa, seguma, taktikas, laika apstākļiem un vēl 50 iemesliem), ne minoties. Un nepērc pulsometru. Par ietaupīto naudiņu labāk noperc numuru kādā trešas šķiras gonkā. Braukājies ar velosipēdu, un ķer kaifu! Ieelpai vajadzētu būt dziļākai un retākai, tā būtu galvenā atšķirība... svarīgi arī kā sēd uz riteņa, jo ja esi mazāk saliecies, vai vairāk taisni mugurā, tad tā elpošana jāmaina, arī plaušas ir atkarīgas ļoti no vēdera muskuļiem.. Tur vajadzīgs spečuka padoms, tāda ksa brauc sacenēs jau gadiem, mož kāds raksts netā jāmeklē. Jautājums nav kā elpot, bet gan, kā pareizi elpot braucot ar riteni.?.. Tas ir pilnīgi normāls jautājums. Atkarīgs protams no distances, tempa, paša sportista, utt. Bet ja jautātājs iesaistās diskusijā, varbūt arī atrodās kāda sakarīga doma.. Bet te, pa vidam, maisās glupie, kuriem par riteņbraukšanu nav ne mazākās sajēgas, kam tas vajadzīgs tad?? Vispirms iegādājies pulsometru. Tas ir pirmais un pats svarīgākais. Otrs - vēlams iegādāties arī kadences sensoru (pedelāžas apgriezieni), jo neatkarīgi no kāpumiem un pretvēja jātur konstanta pedelāža. Par pārējo - var taisīt mierīgos aerobos treniņus, augstas intensitātes intervāltreniņus utt. Bet tiešām sāc ar pulsometru. Garmin ir laba navigācija, bet draņķīgāks pulsometrs, Polar - lielisks pulsometrs, bet sliktāki citi mērītāji. Pēdējos modeļus gan neesmu pārbaudījis. ··· Velobraukšana: kā pareizi elpo velobraucēji? lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Nakts velo (8)
Pagājušo gadu esmu pamanījusi, ka dažreiz cilvēki komandās ar velo brauc vēlu vakarā, par ģinemēm, kaut ko meklē, kaut ko dara. Varbūt kāds zin, kas tas ir un kur par to var atrast info? Paldies!
Pagājušo gadu esmu pamanījusi, ka dažreiz cilvēki komandās ar velo brauc vēlu vakarā, par ģinemēm, kaut ko meklē, kaut ko dara. Varbūt kāds zin, kas tas ir un kur par to var atrast info? Paldies!
labprat pievienotos!
pa nakti nesaties-,cita stelle! Izklausās pēc veloorientēšanās. Tā izklaide kļuvisi populāra pēdējo gados, bet lielākā daļa pasākumu ir privātie - klubu, draugu vai korporāciju lokā. ··· Velobraukšana: Nakts velo lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
No Rīgas uz Salaspili ar velosipēdu (6)
Vai kāds var pastāstīt kā var ērti aizbraukt no Rīgas uz Salaspili, bet nebraucot pa Daugavpils šoseju?
Vai kāds var pastāstīt kā var ērti aizbraukt no Rīgas uz Salaspili, bet nebraucot pa Daugavpils šoseju?
Var iecelt veļļuku vilcienā. Bet vispār tā Ulbrokas puse nemaz TIK slikta nav.
Var jau braukt caur Ulbroku, Sauriešiem, bet tur ceļš draņķīgāks kā Daugavpils šoseja.
1. turpināt taisni pa Krustpils ielu gar Getliņiem, Salaspils memorialu
2. Pa Granīta ielu caur TEC2
3. caur Rumbulu un Dārziņiem lidz apvedcelam, tad gar Tilderu kapiem Pa Granīta ielu caur TEC un tad pa labi. Ļoti labs asfalta segums. es savā laikā , kad vēl strādāju Bot.dārza laboratorijā, esmu ar velosipēdu braucis no Rīgas centra caur plāvniekiem , tad gar dzelzceļa malu, - rumbula dārziņi, dārziņiem, dole - gar dzelceļu. ··· Velobraukšana: No Rīgas uz Salaspili ar ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
2. Pa Granīta ielu caur TEC2
3. caur Rumbulu un Dārziņiem lidz apvedcelam, tad gar Tilderu kapiem Pa Granīta ielu caur TEC un tad pa labi. Ļoti labs asfalta segums. es savā laikā , kad vēl strādāju Bot.dārza laboratorijā, esmu ar velosipēdu braucis no Rīgas centra caur plāvniekiem , tad gar dzelzceļa malu, - rumbula dārziņi, dārziņiem, dole - gar dzelceļu. ··· Velobraukšana: No Rīgas uz Salaspili ar ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Velosipēda ātrums braucot aiz fūres vai autobusa? (18)
Mans hobijs ir uzstādīt ātruma rekordus ar velo braucot tieši aiz autobusa vai fuures. Pagaidām gan ātrāk par 97km/h nav gadījies braukt. Vai kāds ir kaut ko tādu meeginaajis?
Mans hobijs ir uzstādīt ātruma rekordus ar velo braucot tieši aiz autobusa vai fuures. Pagaidām gan ātrāk par 97km/h nav gadījies braukt. Vai kāds ir kaut ko tādu meeginaajis?
shaadaa atrumaa NAV IESPEEJAMS noreagjeet, ja autobuss vai fuure bremzee!
stulbs veids kā riskēt ar dzīvību piekriitu la_bella_vitai tas ir nenormaalisms,taa var nonaaveeties,tu ar galvu vispaar draudzeejies? Vai Tev visu loceklji ir savaas vietaas? Uzmanies - var arii nebuut :(( nja,tieshaam,a ko tu dariitu ja tas autobuss nobremzeetu strauji...?tad buutu koka zekjees un jakaa jaastaigaa Mans atrums bija 92 km/st. (ja tic velo kompim) Braucu no stāva kalna, nobrauciens bija vairāki kilometri. Māšinas mani abdzina knapi jo knapi. Drausmīgi pārbijos, jo sāka vibrēt ritenis un bija bailes bremzeet. ritenis bija tiko nopirkts un veel nebiju piešāvies braukt. Nezināju kuras ir priekš un pakaļ. bremzes. Kad beigās apstājos, vismaz stundu trīcēja kājas un rokas. Noteikti tā vairs nekad nedarīšu. ··· Velobraukšana: Velosipēda ātrums braucot aiz ... lasīt visu diskusiju (18 atbildes) »