Sabiedriskais transports
Sabiedriskais transports - jautājumi un diskusijas
Kā no centra aizbraukt uz Gaiļezera bērnu slimnīcu? (5)
Kā no centra aizbraukt uz Gaiļezera bērnu slimnīcu?
Kā no centra aizbraukt uz Gaiļezera bērnu slimnīcu?
21 autobuss
1188- pilsētas satiksme - Rīgas autosta / vai stacija, vienalga/ - Gaiļezera bērnu slimnīca - priekšā būs saraksts ar visiem numuriem un laikiem .
ieskaties http://saraksti.rigassatiksme.lv/index.html#bus/21/a-b
tur arī uzspiežot uz "bumbulīša" blakus autobusa Nr atvērsies karte, kuru vari pievilkt tuvāk un visu kārtīgi izpētīt, saprast, kur centrā ērtāk iekāpt un otrā galā izkāpt, redzēsi, kādi vēl transporti tev der. 21 autobuss (pie Stokmaņa)
18 trolejbuss (pretī vecajam pastam (Origo) pie Stacijas laukuma)
14 trolejbuss (Esplanāde)
un visādi mikriņi no autoostas, piemēram. Ar trolejbusiem vēl būs gabals ko kātot. Autobuss nr.16 pievedīs tuvāk, bet vislabākā izvēle autobuss nr.21. ··· Sabiedriskais transports: Kā no centra aizbraukt uz ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
tur arī uzspiežot uz "bumbulīša" blakus autobusa Nr atvērsies karte, kuru vari pievilkt tuvāk un visu kārtīgi izpētīt, saprast, kur centrā ērtāk iekāpt un otrā galā izkāpt, redzēsi, kādi vēl transporti tev der. 21 autobuss (pie Stokmaņa)
18 trolejbuss (pretī vecajam pastam (Origo) pie Stacijas laukuma)
14 trolejbuss (Esplanāde)
un visādi mikriņi no autoostas, piemēram. Ar trolejbusiem vēl būs gabals ko kātot. Autobuss nr.16 pievedīs tuvāk, bet vislabākā izvēle autobuss nr.21. ··· Sabiedriskais transports: Kā no centra aizbraukt uz ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Lētāk nopirkt biļetīti - tā saka reklāmas :-) http://www.rigassatiksme.lv/lv/aktualitates/mainis-sodu-apmerus-par-brauksanu-bez-biletes-rigas-sabi
edriskaja-transporta/informacija-par-ligumsoda-apmeru-par-brauksanu-bez-biletes-rigas-pilsetas-sabie
driska-transporta-tikla-marsrutos/ ...Ja pasažieris nevar uzrādīt derīgu un validētu vienreizējo biļeti vai abonementa e-talonu, viņš uzskatāms par bezbiļetnieku, par ko kontrolieris viņam var piemērot 5 eiro līgumsoda kvīti, kas apmaksājama uzreiz, vai izrakstīt līgumsoda rēķinu vēlākai apmaksai par 7,50 eiro. Ja gada laikā bezbiļetnieks pieķerts atkārtoti, rēķins par līgumsodu būs 15 eiro, pieķerot trešo reizi gada laikā - 30 eiro, bet ceturtajā reizē sods sasniegs 60 eiro. Vai tad pensionāriem Rīga nav braukšana par brīvu? pirmspēdējo reizi, kad sanāca lietot sabiedrisko (kaut kad rudens sākumā) nolēmu noriskēt un pabraukt 2 pieturas (lai paspētu pirms servisa darba laika beigām izņemt velo pēc remonta, nebija daudz minūtes palikušas), rezultātā pēc 1.pieturas blakus pieceļas kontrolieris... un tur nu nekādi nebija vairs ko runāt - 5-čuku (ls) nācās vien piķot, jo pie velo tikt tak vajadzēja... Kopš tās reizes ar sabiedrisko gadījies braukt tikai 1 reizi un ar velosipēdu pārvietojos arī tagad.. lētāk un mazāk stresa, pie reizes trenažieru zāle nav vajadzīga :D ··· Sabiedriskais transports: Varbūt kāds zin,cik tagad ir ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Stockmann - Spice (9)
Ar kādu transportu aizbraukt no Stockmann līdz Spicei? Taksi nepiedavāt. Paldies.
Ar kādu transportu aizbraukt no Stockmann līdz Spicei? Taksi nepiedavāt. Paldies.
22 iet bieži, bet tie pārējie reti, atpakaļceļa visi pie Spices pietur, bet lai saprastu, kur no 22. kāpt ārā un kā nonākt līdz vietai- karte pašā laikā Der arī 8. autobuss (iet no 13. Janvāra ielas caur Āgenskalnu uz Zolitūdi). Visērtāk ir braukt ar 22.autobusu līdz pieturai Apūzes iela. Kāp ārā, pārej pāri ielai, tad pa Apūzes ielu uz priekšu un tad jau redzēsi Spici :) ··· Sabiedriskais transports: Stockmann - Spice lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
kā iebraucējam Rīgā jārīkojas sabiedriskā transportā? (11)
HELP! Jābrauc uz Rīgu... sen neesmu bijusi spiesta braukt ar sabiedrisko transportu. Tagad nāksies... Dzirdēts par tām elektroniskajām kartēm... Lūdzu izstāstiet man "lauciniecei" - vai man tā karte kaut kur jāpērk (kur?) vai ...
HELP! Jābrauc uz Rīgu... sen neesmu bijusi spiesta braukt ar sabiedrisko transportu. Tagad nāksies... Dzirdēts par tām elektroniskajām kartēm... Lūdzu izstāstiet man "lauciniecei" - vai man tā karte kaut kur jāpērk (kur?) vai ...
Kurš maksā par braukšanu sabiedriskajā transportā? (27)
Skatos TV un ik pēc 10 minūtēm skan reklāma, cik daudz ģimene ietaupa uz bezmaksas transportu un ēdināšanu par velti. Varbūt citi potenciālie Rīgas saimnieki varētu paskaidrot, kurš apmaksā tos krievu bezmaksas braucienus? ...
Skatos TV un ik pēc 10 minūtēm skan reklāma, cik daudz ģimene ietaupa uz bezmaksas transportu un ēdināšanu par velti. Varbūt citi potenciālie Rīgas saimnieki varētu paskaidrot, kurš apmaksā tos krievu bezmaksas braucienus? ...
"salinjas" vadiitaaji pa 8 gadiem Riigu + 100 milj, iedzinushi 1miljards paraadaa (kas buus arij jaatmaksaa), ielas neizbraucamas, buuvee zelta tiltus, un laizh platiina tramvajus, pasvaldiibas iipashumi paartapushi graustos, bet vieniigie kas nedeelju visos tv kanaalos un radio stacijaas reklameejaas ar beernu pusdienaam un penzhiem atlaideem uz transportu, gribeetos zinaat cik taa reklaamas kampanja izmaxsaa
to Chris 1986
Salina Baltkrievija?! ASV, Norvegijas un ES valstu pilsoni stav uz Baltkrievijas robezas un rok tunelus, lai tiktu ieks to Laimes zemi!
Beidz tak dzert vircu!!!! Ir divas sistēmas:
- pirmajā cilvēks strādā, nopelna un maksā par pakalpojumiem.
- otrajā tiek atzīts, ka cilvēks ir pārāk glups radījums, tāpēc visu naudu ko viņš nopelna viņam atņem nodokļos un gudrāki par viņu lemj kā to naudu tērēt. cik transportam, cik ēšanai utt. un cik vispār cilvēkmīlestības vārdā kaimiņam jāatdod. sailing, es nezinu, kurš no abiem grupējiem vairāk zog - vai nacionālais vai krievu. Bet tautai katrā ziņā ir izdevīgāk, ka nav viens zagļu monopols visās pilsētās un viņi viens otru pieskata un bāž viens otram acēs otra grupējuma izdarības tā sāpe ir saprotama,bet kas viņu ievēlēja,ja ne tie paši naivie 30% latvieši,kas notic vienam ebrejam ,kas labi prot kārt makaronus..reāli likumīgs zag;is,kas visvairāk izzadzis RD kasi caur saviem attkatiem +20% ,kas jau kļuvis nekaunīgs jau pieprasa lielāku piķi Rīgas firmām,kas grib sadarboties..salīdzinoši ..kāpēc pie Aksenoku izsvilpa..tāpēc ,ka neļāva zagt +RD kasē bija uzkrājums un parāds bija smieklīgs..pašlaik nāk ES nauda ,projekti kur droši izzog visus 70%..ir protams bezmaksas pusdienas līdz 9.kl.un sabiedriskais transports Rīgas pensikiem,kur reāli pasniedz uz paplātes banānu,bet pretī paņem maisu ar lielu naudu..jo zin ,ka nobalsos par viņiem atkal ..kas ir reālais balsotājs par SC..70%ruskij jazik,un naivie 25%latviskie runātāji,kas dzīvo šodienas pasniegtam banānam..nerunājot tādu sīkumi,ka Rīgas namu pārvalde paceļ cenas +zemes nodoklis un ,,kvalitatīvie pakalpojumi"Brīvības ielas,,,Saktas zelta logi",Rīgas osta,kur maksā nodokļus mazāk kā Venstpils osta..tāds sīkums valodas referendums,kur āzis parāda savu patieso būtību.. ··· Sabiedriskais transports: Kurš maksā par braukšanu ... lasīt visu diskusiju (27 atbildes) »
Salina Baltkrievija?! ASV, Norvegijas un ES valstu pilsoni stav uz Baltkrievijas robezas un rok tunelus, lai tiktu ieks to Laimes zemi!
Beidz tak dzert vircu!!!! Ir divas sistēmas:
- pirmajā cilvēks strādā, nopelna un maksā par pakalpojumiem.
- otrajā tiek atzīts, ka cilvēks ir pārāk glups radījums, tāpēc visu naudu ko viņš nopelna viņam atņem nodokļos un gudrāki par viņu lemj kā to naudu tērēt. cik transportam, cik ēšanai utt. un cik vispār cilvēkmīlestības vārdā kaimiņam jāatdod. sailing, es nezinu, kurš no abiem grupējiem vairāk zog - vai nacionālais vai krievu. Bet tautai katrā ziņā ir izdevīgāk, ka nav viens zagļu monopols visās pilsētās un viņi viens otru pieskata un bāž viens otram acēs otra grupējuma izdarības tā sāpe ir saprotama,bet kas viņu ievēlēja,ja ne tie paši naivie 30% latvieši,kas notic vienam ebrejam ,kas labi prot kārt makaronus..reāli likumīgs zag;is,kas visvairāk izzadzis RD kasi caur saviem attkatiem +20% ,kas jau kļuvis nekaunīgs jau pieprasa lielāku piķi Rīgas firmām,kas grib sadarboties..salīdzinoši ..kāpēc pie Aksenoku izsvilpa..tāpēc ,ka neļāva zagt +RD kasē bija uzkrājums un parāds bija smieklīgs..pašlaik nāk ES nauda ,projekti kur droši izzog visus 70%..ir protams bezmaksas pusdienas līdz 9.kl.un sabiedriskais transports Rīgas pensikiem,kur reāli pasniedz uz paplātes banānu,bet pretī paņem maisu ar lielu naudu..jo zin ,ka nobalsos par viņiem atkal ..kas ir reālais balsotājs par SC..70%ruskij jazik,un naivie 25%latviskie runātāji,kas dzīvo šodienas pasniegtam banānam..nerunājot tādu sīkumi,ka Rīgas namu pārvalde paceļ cenas +zemes nodoklis un ,,kvalitatīvie pakalpojumi"Brīvības ielas,,,Saktas zelta logi",Rīgas osta,kur maksā nodokļus mazāk kā Venstpils osta..tāds sīkums valodas referendums,kur āzis parāda savu patieso būtību.. ··· Sabiedriskais transports: Kurš maksā par braukšanu ... lasīt visu diskusiju (27 atbildes) »
Vai biļešu cenu paaugstināšana nav izcili veikla provokācija? (17)
Nu kā var latvietī pamodināt neapmierinātību? Viņš tak visu norij un lēnām zēlē. Taču te ir reāls pamats protestiem un nekārtību celšanā, jo cenas ir ir līdz absurdam neadekvātas. Kam tas ir izdevīgi?
Nu kā var latvietī pamodināt neapmierinātību? Viņš tak visu norij un lēnām zēlē. Taču te ir reāls pamats protestiem un nekārtību celšanā, jo cenas ir ir līdz absurdam neadekvātas. Kam tas ir izdevīgi?
Ja par temu- tur ir elementārs Ušakova populisms, viņš izrēķinājis, ka viņa vēlētājs vulgaris ir pensionārs- tātad- tos neaiztiek, tiem viss paliek kā bijis- tb gandrīz bezmaksas, neskatoties uz to kāda tur pensija un tā. Faktiski jau tā arī ir, ka 2/3 tajā sab. transportā brauc bez maksas un tad jau tai 1/3 tas kaut kā ir jākompensē.
Besī tā demagoģija un bezpriģels un juridiskā bezzobainība atsevišķos gadījumos. Blakus Ušakovam nacionālajam līdzsvaram jāliek Ameriks- un šķiet, ka viņš pat vēl atbildīgāks.
Piemērs no citas operas: par 16.marta atbalstīšanu divi latviešu ministri ir atkāpušies (atlaisti) no amata, bet Ušakovs 9. maijā (nevis 8.) piedalās kā amatpersona Pārdaugavas mītiņos, tādejādi ignorējot visus LR normatīvos dokumentus- i nekas, i vēl TV rāda. Lucy, degvielas cena jau pamazām sāk celties.
Nevajadzēja balsot neejot uz vēlēšanām. Komunisti zina kam iedot atlaides. Biļetes pērk tie, kuriem "nebija par ko balsot" Vairāk tracina reklāma, ka, lūk, kāda Rīgas dome laba, atbalsta pensionārus utt., un valdība tik slikta, ka nedod dotācijas. Šodien, braucot uz darbu, nevarēju saprast, vai man rādās, vai tomēr mašīnu uz ielām bija mazliet vairāk nekā citus rītus. Iespējams, ka kāds "balso" un protestē, pārsēžoties auto. Par ko rīdzinieki balsoja, to arī saņem.
Šķiet 7,5% budžeta deficīts Rīgas domē. Balsoja jau pensionāri un cittautieši... gan jau ka arī kādi bērnu vecāki, kam tur par brīvu tie braucieni. Nu un viņiem jau viss cits pie pakaļas.. tāpat kā jebkuram. Kuru interesē ka Rīga uz parāda dzīvo..??? Nevienu... Valdību un jebkuru vadību mākam kritizēt, ka tie nedomā, nedalās ar citiem, bet kā pašiem ir izvēles tiesības, tā arī balsojam par savu labumu. Līdz ar to pareizi, par ko balsoja to arī pelnījuši...
Nezinu ko tur tā vienotība, bet man neliekas, ka RS būtu baigi jādotē, īpaši pie tur šobrīd notiekošiem procesiem...
Un jāpiekrīt dogville, ka mēs tāpat kā krievi, pret sistēmu nesacelsimies... krievi gan pretēji mums sistēmu atbalsta un neceļas, bet mēs sistēmu kritizējam un lamājam, bet reāli neko vairāk nedaram... ··· Sabiedriskais transports: Vai biļešu cenu ... lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »
Biļešu cenas paaugstinājums. (29)
Būtībā jau tā štelle man pofig. Ar sabiedrisko pilsētā dažas reizes gadā uz ļoteni un atpakaļ uz centru. Vien visu to puzli saliekot kopā, var teikt, ka Lv cilvēki ir kā aitu bars, kurus dzenā kā grib, kur grib atsevišķas ...
Būtībā jau tā štelle man pofig. Ar sabiedrisko pilsētā dažas reizes gadā uz ļoteni un atpakaļ uz centru. Vien visu to puzli saliekot kopā, var teikt, ka Lv cilvēki ir kā aitu bars, kurus dzenā kā grib, kur grib atsevišķas ...
Ko te mētājas ar muļķīgiem ieteikumiem. Kā cilvēks var kājām aiziet no Juglas līdz Ulmaņa gatvei vai Ķengaragam. Jābrauc, pie tam dažiem ar 2 transportiem.
Nav tādas valsts, kur viss nebūtu sakoncentrēts galvaspilsētā. Latvijā aktīvākie vēlētāji/ tāpat kā Krievijā/ ir pensionāri. Ar tiem tad arī rēķinās. Nesaprotu tos, kas aizstāv RS - normāls uzņēmums tur jau tagad darbotos ar mežonīgu peļņu, bet šiem zaudējumi nez kā rodas. Normāli būtu jābūt ka vadājot 20 cilvēkus vienā transportā izmaksas ir daudz zemākas nekā vienam pašam braucot, bet kāda ir reālā situācija?
Paņemam benzīna dzinēja mašīnu kas RIJ 12litrus uz 100km pilsētā; marštruts: Ziepniekkalns-centrs(~7km) turp un atpakaļ:
- Degvielas izmaksas braucienam: 7km*12litri/100km*1.11EUR~ 0.93EUR;
- OCTA ~ 10EUR mēn -> 0.5EUR dienā -> 0.25EUR/braucienā;
- ceļa nodoklis ~75EUR gadā -> 6.25EUR/mēn -> 0.3EUR/dienā -> 0.15EUR/braucienā;
Kopā: ~1.33EUR braucienā braucot vienam; paņemot 3 kaimiņus no katra iekasējot pa 0.5EUR atpelnīsi riepām un remontam, katrs nākamais pasažieris jau ir 0.5EUR peļņa. Tātad pelnīt nesaspringstot varētu jau ar mikroautobusu, nemaz nerunājot par lielajiem kuros ir saspiesti 50 cilvēki! Skaidrs ka autobusam ir lielākas uzturēšanas izmaksas, bet ne jau 10 reizes! Rīga ir Latvijas galvaspilsēta nevis rīdzinieku un SC privātīpašums un to visiem vajadzētu atcerēties. +riks086 - pēc iespējas mazāk izmantot sabiedrisko transportu un neuzturēt liekēžus SC - Ušakovu, RS bandu. Sabiedriskais transports ir dārgs prieks. Pēdējo reizi braucot samaksāju 5 eiro vienā virzienā. Braucu pa zaķi, protams. Tagad vairs nebraukšu. super raksts ! vajag boikotet nebraukt ar sabiedrisko tiem kam ir tada iespeja!!! ··· Sabiedriskais transports: Biļešu cenas paaugstinājums. lasīt visu diskusiju (29 atbildes) »
Nav tādas valsts, kur viss nebūtu sakoncentrēts galvaspilsētā. Latvijā aktīvākie vēlētāji/ tāpat kā Krievijā/ ir pensionāri. Ar tiem tad arī rēķinās. Nesaprotu tos, kas aizstāv RS - normāls uzņēmums tur jau tagad darbotos ar mežonīgu peļņu, bet šiem zaudējumi nez kā rodas. Normāli būtu jābūt ka vadājot 20 cilvēkus vienā transportā izmaksas ir daudz zemākas nekā vienam pašam braucot, bet kāda ir reālā situācija?
Paņemam benzīna dzinēja mašīnu kas RIJ 12litrus uz 100km pilsētā; marštruts: Ziepniekkalns-centrs(~7km) turp un atpakaļ:
- Degvielas izmaksas braucienam: 7km*12litri/100km*1.11EUR~ 0.93EUR;
- OCTA ~ 10EUR mēn -> 0.5EUR dienā -> 0.25EUR/braucienā;
- ceļa nodoklis ~75EUR gadā -> 6.25EUR/mēn -> 0.3EUR/dienā -> 0.15EUR/braucienā;
Kopā: ~1.33EUR braucienā braucot vienam; paņemot 3 kaimiņus no katra iekasējot pa 0.5EUR atpelnīsi riepām un remontam, katrs nākamais pasažieris jau ir 0.5EUR peļņa. Tātad pelnīt nesaspringstot varētu jau ar mikroautobusu, nemaz nerunājot par lielajiem kuros ir saspiesti 50 cilvēki! Skaidrs ka autobusam ir lielākas uzturēšanas izmaksas, bet ne jau 10 reizes! Rīga ir Latvijas galvaspilsēta nevis rīdzinieku un SC privātīpašums un to visiem vajadzētu atcerēties. +riks086 - pēc iespējas mazāk izmantot sabiedrisko transportu un neuzturēt liekēžus SC - Ušakovu, RS bandu. Sabiedriskais transports ir dārgs prieks. Pēdējo reizi braucot samaksāju 5 eiro vienā virzienā. Braucu pa zaķi, protams. Tagad vairs nebraukšu. super raksts ! vajag boikotet nebraukt ar sabiedrisko tiem kam ir tada iespeja!!! ··· Sabiedriskais transports: Biļešu cenas paaugstinājums. lasīt visu diskusiju (29 atbildes) »
Autobusos trūkst gaisa (25)
Nesaprotu, kā cilvēki var izturēt tajos pārkarsušajos pilsētas autobusos, kur gaisa trūkst tā, ka cirvi var pakārt! Brauc 50 - 70 cilvēki autobusā un never vaļā logus. Un tas vērojams katru dienu. Vakar braucu mājās, ...
Nesaprotu, kā cilvēki var izturēt tajos pārkarsušajos pilsētas autobusos, kur gaisa trūkst tā, ka cirvi var pakārt! Brauc 50 - 70 cilvēki autobusā un never vaļā logus. Un tas vērojams katru dienu. Vakar braucu mājās, ...
iepriekšējie jautājumi |