Ar motociklu apceļot DienvidAmeriku?
Ir doma nākamo gadu apceļot Brazīliju ar motociklu, būtu foršāk ja to darītu divatā vai vairāki.Ir doma vest braucamos līdzi, bet var to īrēt uz vietas. Lai gan drošāk ir braukt ar savu. Maršruti ir vairāki, bet tos var piekoriģēt tā ka Brazilijā braucot visos virzienos ir ko baudīt.
Viss ir domāts dokumentēt ar kameru, ja ir interese darat zināmu.
edding (2016-11-26 18:12) 1 Vai tad Tev draugu vai paziņu motociklistu nav neviena?
Lince (2016-11-26 18:52)
Doma ka esmu no tiem trakajiem, kas ik gadu brauc kolonas un platas?
Esmu pats pa sevi un ar nelidzsvarotiem braucejiem neko kopigu nevelos.
Tos kurus pazistu nav varejis izmacit, beit platities un braukt pa celu uz aizmugures ratu, telojot maco. Ja nejedz ka uzvesties, tad ar tadiem akstiem doties celojuma nevelos.
Tam mekleju kadu kas nedara debilibas. Pat Latvija mulkigi izlecieni sagadas lielas problemas.
Ja nav prata tad lai nemaz nepiesakas.
Edg (2016-11-26 19:56) 2 Esmu tur nomā ņēmis auto, bet neatminos ka būtu redzējis piedāvājumā močus. Vietējie tur 99% gadījumu brauc ar vietējā ražojuma 125cm3 "Jamazuki" kautkas lielāks tur būs ļoti uzkrītoši. Vari palikt ne tikai bez moča, bet arī bez biksēm . Un ja tur vēl ar svešām numura zīmēm gribi grozīties, tad vēl jo vairāk. Diezgan liels risks, tiesa Paragvajā risks ir vēl lielāks. Tad jau labāk pameklē tos puišus kas jau reizi pasaulei riņķī apbraukuši, vairāk pateiks nekā kāds te šeit. Man personīgi negribās tur ar moci, ar auto vēl, bet ne pārāk lieliem attālumiem. Garākam gabalam tur izdevīgāk ir lidot ar aeroplānu, cenas tur ir jēdzīgas.
Lince (2016-11-26 21:24)
Tur nav lielaks risks ka braukt uz Krieviju ar mociti.
Pastav jau risks kad nonem braucamo, bet esmu tur bijis, valodu protu un man tur daudz draugu. Ta ka par to isti nav satraukuma. Risks ir lielaks ja brauc vienatne, divata un vairak, neviens nelidis klat lai ko nonemtu. To kad moci var nospert ja tas kur novietots ir risks lielaks ka ja kads nolaupa. Un kas liedz uzstadit globalo sekosanu transportam? Ja nospers atri atradis, Brasiljas civil policija ir atsauciga, ir jau bijis saskarties ar viniem.
Par Peru neko nezinu, nav tur bijis, Argentinu zinu daleji. Tagad ir doma doties uz rietumu ziemeliem lidz Ekvadorai pa Amazones labo krastu. Tad ar loku atgriesties un skersot Manaus tiltu pari Amazones pieteku un pa kreiso krastu laist atpakl uz austrumu ziemel krastu.
Vel pastav variants ar kugiti laisties lejup pa Amazonu.
Bet ar 125cm3 motoriem negribu saistities, tie nav turisma moci, bet pilsetas versijas lai no A brauktu uz B punktu. Un numura zimes var dabut vietejas ari, ja loti vaijadziba spiestu.
Galvenie noziedzibas perekli pilsetas ir, uz celiem aina pilnigi cita. Vietejie ir loti atsaucigi un vispar sabiedriba ir normala. Tie kas kam ko censas nonemt ir jaunatne, kas nav stradat gribosa.
Un nevaig sagramstities steretipiskos iespaidus ko prese kladzina.
Noziedziba tur nav lielaka ka Latvija, ja nem uz iedzivotaju skaitu. Galvenais pasiem neko nenostradat tadu. Tam jau rakstu ka nevelos nevienu lidzi, kas censas izradities. Nav jau bail kad uzrautos uz policiju, tur nomaksas sodu un brauks talak, bet ja noliks pasa stulbuma pec uz muti, sev ko nodaris salauzis braucamo, tad gan saksies problemas.
vilks28 (2016-11-27 18:09) 1 Peru esmu bijis, Limā tīri zolīdi, bet angliski maz kas runā, jāzin spāņu. Tur ir grošāk nekā Āfrikā. Kaut gan zog un laupa visur.lai tev veicas, tas nav nereāli.
Motocikla izvele celojumiem (27)
Motocikla no ASV registracija un sertifikacija Latvija (5)
Keeway motocikli (6)