Ryanair biļešu cenu maiņa.
Tā ir taisnība ka Ryanair biļešu cenas maina otrdienās un piektdienās?Šodien, kad vēlējos nopirkt lētu biļeti, rajaniers ko tik neizdomāja, gan to, ka karte neriktīga, gan ka numuri nepareizi, tad ka es jau otro biļeti uz 1 vārda rezervēju. Bet par cik es neatkāpos un turpināju, tad it kā viss ir pareizi, bet ē-pastā tukšums, un lapu rotā uzraksts-Ihre Zahlung ist ausstehend – Ref.: VIUN2Y.
Man kaut kā šķiet, ka neapstiprinās un rīt jau būs pavisam cita cena.
Agrāk vai nu uzreiz apstiprināja vai uzreiz pateica, ka nē.
Tagad ir kas mainījies?
shining (2016-05-03 23:04)
3
Nebūs pieredzes, bet pēc loģikas, ja pirki biļeti, tad apmaksāji pēc viņu invoisa - viņi nedrīkst Tev novilkt lielāku summu. Vai nu dabūsi biļeti par nolīgto summu, vai arī saņemsi atteikumu.
Par Ryanu - nebrīnos.. gaļasmašīna.
cirteejs (2016-05-03 23:17) 2 A varbūt patiešām karte neriktīga un numuri nepareizi savadīti?:)
inito4ka (2016-05-03 23:38) 1 2 ...nav bijušas problēmas nekad,8 gadu laikā!!!! vai nu tiek tā biļete par to cenu vai ir atteikums.
shining (2016-05-03 23:39) 2 Pamēģini ielogoties Ryanā ar savu paroli un tur pēc references koda VIUN2Y vajadzētu varēt pārbaudīt, kāds ar Tavu bookinga statuss.
Lele (2016-05-04 08:28) 1 1 Nekad nav bijushas probleemas ar Ryanairu...
animato (2016-05-04 10:25)
1
1
2016-05-03 23:04- Ryanair visu ko var un ne mūžam neko neatmaksās. Bokinga status ir ka nekā nav. Bet es baidos, ka tiklīdz nopirkšu vēlreiz, uzreiz arī noņems summu par pirmo. Protams, nav milzu nauda, bet man šķiet, ka viņi to tīšām dara. Ja karte nederīga, tad taču nekādu rezervēšanas numuru nerakstītu, būtu atteikt. Bet atteikuma taču nav un nekur nav teikt, cik ilgā laikā viņiem jāsaka jā vai nē.
Cirtēj,par karti es nevaru pateikt, to man švedbanka iedeva, bet par numuriem gan,ļoti uzmanīgi vadu.
Intočka, es Tevi apskaužu, citādi gan Tavu atbildi nevaru izmantot.Tāpat kā Leli. Laimīgās.Ko vairs piebilst!
Bazhix (2016-05-04 10:30)
1
Apskaties internetbankā - ir rezervēta summa vai nav (swedbanka internetbanku piedāvā visiem klientiem).
2) Pieļauju, ka pat, ja otrreiz noņems naudu, arī ryanair saprot, ka 2 biļetes vienam cilvēkam nav vajadzīgas un vienu atmaksās - kolēģis netīšām sajauca un nopirka biļetes ar 2 dienu starpību - pēc pāris zvaniem (caur skype, lai lētāk) supportam, par vienu (lētāko) atdeva naudu :)
animato (2016-05-04 11:02)
1
1
Es jau saku, ka nav norezervēta nauda bankā. Bet nav arī atteikuma. Bet ir rezerv. numurs VIUN2Y. Kad samaksāšu otreiz, vini pateiks, bet Tev taču rez. numuru iedeva, ko pirki otrreiz. Tur tas suns. Un ja pirks otrreiz, tad no citas kartes, ja jau ar šo it kā bija problēmas. Un šaubos, ka bankai interesē, cik kam es maksāju.
Un vēl, angļu valodas nezināšana. Ne es, ne mani vācieši angļu valodā nerunā, bet zvanīt uz vācu ir bezjēdzīgi, tur pasaka, ka mēs tik par lidostu atbildam, par naudu-lūdzu uz Īriju. Un viss, aplis noslēdzies.
Bet OK, ko es te stāstu. Re ku ir cilvēki, kuriem nemūžam ķibeles negadās.
Palūgšu lai nopērk kāds cits un lai Ryanairs aizrijas. varētu vēl lepni pateikt, ka vairs ne mūžam neizmantošu viņu pakalpojumus, bet tā nebūs, jo ja pat šeit 2 biļetes nopirkšu, vienalga sanāk lētāk nekā ar Airbaltic vai Luffthansu.
Paldies par uzmanību.
animato (2016-05-04 11:08)
1
1
Nu, un ko es teicu. 15 minūšu laikā cena mainījusies tieši uz pusi. Vakar bija 28, pirms 15 minūtēm arī, bet nu jau 54. Domāju, ka tagad viss ar karti būs OK. Iešu mēģināt.
Un neticiet, ka rajaniers cenas maina otrdienās. Šodien ir trešdiena.
Bazhix (2016-05-04 11:10)
1
Par karti - varbūt nav aktivizēti droši pirkumi intenetā? :) (par limitu gan nejautāšu - defaulto limitu pārsniegt, pērkot ryanaira biļetes varētu būt grūti :)).
Var piezvanīt bankai un pajautāt - kas noticis (ja ir aktivizēts "droši pirkumi internetā" :)) Es esmu tā darījis un swedbankas helpdesks ir ļoti laipni. Arī tad, ja šādus darījumus viņi neredz (bet tad arī teiks, ka neko neredzam). Šādā gadījumā nav ko uztraukties par to, ka otrreiz rezervēs.
animato (2016-05-04 11:19) 1 1 Paldies Tev,Bazhix, karte ir aktivizēta un Limits arī nav tik mazs. Es neesmu pirmā, kurai tā iet, kā biļete pa dārgo, tā viss der.
Trobele (2016-05-04 14:03)
Tikko nopirku raynerā biļeti uz vāciju pa 17 eiriem - nekādu problēmu :o)
Vienīgi Rainers nerāda atpakaļ biļetes. Viscauri uzraksts Sorry, there are no flights available on this day
animato (2016-05-04 15:31)
1
Trobele? Tiešām tik lēti, uz Hānu? Kaut kas neredzēts!
Es arī nopirku, šodien ar pirmo piegājienu, gan cipari pareizi, gan karte derīga. Tikai cena cita, protams.
Trobele (2016-05-04 16:03) 1 uz Ķelni 16,99.
Drole (2016-05-04 16:55)
Jebkura budzheta klases aviokompaanija pelna uz diidekljiem, kas, cerot ietaupiit, ik peec 15 min cheko cenas... patiesiibaa kompaanija tikai izmanto "demand management".
http://www.bbc.com/news/business-22882559
" your cookies and browsing history and don´t do loads of searches in a short period because some sites will "hold" the tickets you searched for so your next search might be in a higher price band.
Generally you should use incognito mode when looking for flights."
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1393941
joens (2016-05-04 18:50)
1.solis - ieskatīties internetbankā vai ir kas noticis. Tas, ja error´u uzrāda jau pēc kartes datu ievadīšanas.
Tikai pēc tam sākt mēģināt nākamo pirkumu. Gļuki aināram ir un bieži. Nomaini brauzeri, ar dažādiem notiek dažādas lietas, daži normāli strādā tikai ar jaunākajiem dzelžiem un programmu versijām.
Ja tiešām gadās 2x samaksāt, tad lapas stūrītī ir live chat un 24h laikā visus jautājumus var operatīvi (at)risināt. Google translator ir gana labs šādām vajadzībām, pie tam mana pieredze liecina, ka vācu-angļu un atpakaļ virziens ir itin sakarīgs.
Par cenām konkrētās dienās ir mīts, maiņa notiek ievērojami biežāk nemaz nerunājot par izmaiņām, kad kādas biļetes aktīvi pērk. Pie tam ainārs kā jau visi pārdevēji, aktīvi čeko Tavu datoru un vismaz trešajam neveiksmīgajam mēģinājumam pirkt parasti cena būs augstāka.
Samila (2016-05-04 19:15)
Man bija līdzīgs stāsts ar aibaltiku ;) sākumā ņēmu pie sirds, pēc tam sapratu, ka tas nav personiski, bet kļūda sistēmā, kad vienas cenas biļetes izpārdotas, tad jaunās cenas neparādās pēc sekundes, bet nepieciešams kaut kāds laiks - pusstunda, stunda, nezinu cik.
Nav vērts cepties, neizdevās nopirkt šeit, pērc citur un savlaicīgi!
cirteejs (2016-05-04 19:34)
Nu ja Švedbanka...:)
Es reiz uz Soleil cirku Vācijā nopirku 8 biļetes divu vajadzīgo vietā-pirku caur vācu biļešu rezervēšanas portālu angļu valodā, bet šie pēc visu datu savadīšanas un pogas enter nospiešanas 3 x izmeta laukā sakot, ka nederīga karte...kamēr pārgāju uz vācu valodu, uzreiz nopirkas. BET- apskatot banku bija lieki 300 LVL norezervēti par neveiksmīgajiem mēģinājumiem, kuri izrādās bija veiksmīgi. Banka sazvanījās ar biļešu pārdevēju un 2 h laikā nauda bija atpakaļ.
Bet par Raini...problēmu nav bijis...
emaria (2016-05-04 22:53) Pasūtot biļeti apskaties lai būtu precīzi visi kartes dati
edding (2016-05-04 22:59) 3 1 Tak cilvēks jau sen biļeti nopircis un skaidro, kad biļetes lētas, it kā dati nepareizi, kā biļete pa dārgo, tā viss pareizi. Bizness tas saucas. Pievilinam ar lēto, bet tirgojam pa dārgo. Alternatīvas ta nav, neba pie Airbaltika pa 100 eirām pirks, ja pie aināra pat pa dārgo šedesmit.
inito4ka (2016-05-05 01:46)
....patiešām nav zināms,ko tas cilvēks tur ir ievadījis! BET ja bija rezervācijas kods tātad viss bija nopirkts! to nu mēs tagad vairs neiztirzāsim, :)
BET nekad nav bijis tā,ka biļetes paliek dārgākas tajā brīdī,kad tās pērk.
ir gan viens mīnus,,,ja bieži skatās vienu datumu tad gan pēc laika cena uzlec.
es meklējot parasti lieku datumu ned uz priekšu vai atpakaļ un tad ,,rullēju,, turpu šurpu :D
Atbildes 1 līdz 21 (kopā 21) |