Kāda ir kārtība, ja lidmašīnas reiss tiek atcelts? Lūdzu, personīgo pieredzi!
Lūdzu pastāstiet savu pieredzi, kāda ir kārtība, ja lidmašīnas reiss Rīgā tiek atcelts, bet pasažierim ir jālido no punkta A uz punktu B un tālāk uz galamērķi, punktu C?Varbūt te ir kāds lidostu darbinieks, kurš zina oficiālo procedūru, ļoti labprāt dzirdētu arī to.
cirteejs (2011-09-12 21:01) http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv/component/content/article/9?showall=1
Lorrett (2011-09-12 21:24) Cirtēj, paldies, bet man ļoti vajadzētu cilvēku personīgo pieredzi, kā viņi nokļuva no punkta A lidz punktam C. Kompensācija ir jauki, ēdiens un dzērieni ir labi, bet mani interesē, kā praktiski nokļūt līdz galamērķim plānotajā dienā, kā notiek pats pārlidojums, jo punktā B jau lidmašīna negaida. Varbūt kādam ir bijusi šāda situācija Rīgā un jūs varat pastāstīt, kā un kad tikāt līdz galamērķim.
janisb (2011-09-12 22:10)
1) ir starpība kurā punktā tas reis tiek atcelts
2) ja startā, tad jāčāpo pie liddsabiedrības, ja pa vidu, tad uz transfer desku
2) ja startā, tad jāskatās vai lidot vispār, un ja lidot, ta kurš variants tīkamāks, ja pa vidam, tad jāizsit lidojums/viesnīca
joens (2011-09-12 22:11)
Ja Tev uz visu maršrutu ir 1 biļete, tad punktā C agrāk vai vēlāk tiksi. Ja biļetes 2, tad uz B arī kaut kad tiksi, bet B-C ir Tava un tikai Tava problēma.
Reisus mēdz atcelt/pārcelt kā pāris dienas pirms izlidošanas, tā pusgadu, rīcības algoritms katrā no šīm situācijām krietni atšķiras. Ja atcēla/pārcēla pusgadu iepriekš, skaties, ko aviokompānija piedāvā un ņem (parasti neko vairāk par naudas atgriešanu nepiedāvā). Ja nedēļu iepriekš, tad variantu pavairāk, ieskaitot kompensācijas saņemšanu un pārsviešanu uz citu reisu vai maršrutu. Galīgi nav svarīgi, Rīga vai cita EU lidosta, kārtība visur viena. Citādāk ir/var būt ārpus EU, īpaši D-Amerikā un Āzijas džungļos? Āfriku nemaz neminēšu.
Lorrett (2011-09-12 22:26) Mani vairāk interesē reisa atcelšana starta punktā un pēdējā brīdī. Jo ja ir laiks sagatavoties, tad var ko alternatīvu pats izdomāt un kompensācijas pieprasīt pēc tam. Ko darīt situācijās, kad uzzini par to lidostā, bet galapunktā jānonak tai pat dienā? Piemēram darba darīšanās, kur ierašanās laiks ļoti svarīgs, u.t.t.
Lorrett (2011-09-12 22:38) Kā ir, ja uz visu maršrutu 1 biļete, joens?
janisb (2011-09-12 22:57)
Kompensācijas nespīd, ja vienas dienas trips un apdrošināšanas naf tad nāksies norakstīt zudējumos, tāpatās ja savienotie reisi naf vienas kompānijas ietvaros.
Ja ir laika rezerve, un savienotie reisi vienas kompānijas/alianses ietvaros, tad ar nokavēšanaos, bet aizlidosi
prusacins (2011-09-12 23:11) esmu bijušais lidostas darbinieks...:) oi.....ntās reizes ir piedzīvots šitas pa 5 gadiem..:) bet procedūra ir izlasāma :))))
chirkainiite (2011-09-16 21:10) nesen lidoju ar Chehijas lidsabiedriibu , pirmaa lidmashiina kaveejaas ar izlidohanu, bet otraa mani gaidiija, jo bija viena aviokompaanija , bet taa jau tas ir vai ar vienu lidsabiedriibu vai vairaakaam veelies uz punktu C nokljuut