Rīga - Londona ar auto
Ja kāds ir braucis no Rīgas uz Londonu ar vieglo mašīnu, padalieties, lūdzu pieredzē:1. Cik reāli laiks aiziet ceļā
2. Kura nedēļas diena būtu labāka izbraukšanai, lai mazāk korķu un sastrēgumu.
3. varbūt ir vēl kāda vērtīga pieredze, ko darīt, vai nedarīt, braucot.
Lucy 2 Es saprotu uz Londonu ar auto braukt,ja grib ko vairāk aizvest,bet tā citādi tās ir mocības,kam tas nesaprotu:)
LaskovijMerzavec Citrej... aizmirsi, bet pedāļi taču paliek kreisajā pusē un vajag sinhronās vadīšanas apliecību, kuru var iegūt arī tur pat uz vietas - sinhronās vadīšanas apmācības virtuālajā simulātorā :)
saulla 1 2 Ja vien ir iespēja,tad noteikti nebraukt ar auto.Tas nav to vērts.
LaskovijMerzavec
Ja mērķis ir patusēties vēl Holandē,Francijā...tad var mēģināt ar mašinu... un cileki ir kādi četri vismaz
Jo jāmaksā būs netikai degviela, bet arī par maksas ceļiem,stāvietām, pārbrauciens pa tuneli...
Ja pa taisno uz Londonu, tad viennozīmīgi lidmašina un tad tur noīrēt mašinu
kautkas iesit navigatoraa londonu, tur paraadiis laiku ... pieskaiti klaat 24 stundas !
jollyroger minimums 2 diennaktis, baisaas mokas- + veel transports paari kanaalam, finaalaa laikam eertaak tomer ar lidmasiinu
KONSUL 1 2 uz Londonu ar auto??? kapec??? tak nu uz turieni ar lidmašīnu viens ``pūtiens`` un nekāda noguruma;)
av2 7 vispaar...ir cilveeki, kas nu neparko nekaaps llocenee :( Varbuut tas ir iemesls. Un vispaar, palasot komentaarus, kur ssodien vissi tik vaargi palikussi - mociibas, problemas utt ;( .Neaizmirstiet, ka braucot ar savu autinnu redzeesiet 1000X vairaak, kaa ar to propelleru hlamu. Un ir veel citi plussi arii, bet nav te ko rakstiit - vissiem tik komfortu padavai. Tiko jaauzveelk "gumijas zaabaki", taa deguns saraucaas...:((
edmunds
3
man jau arii patiik ar auto - visu o pa celjam redzi un arii eertaak neturisma zonas izbaudiit. piedevaam veel var paarnaksnjot autinjaa ja nu taa eertaak. un atvest uz maajaam pilnu auto ar daavanaam. es PAR autoturismu!
uz agliju brauca mans pazinja, teica ka viss ok, nav probleemu. leetaak ar praami celties paari nekaa pa tuneli. paplaano pats ar michelin vai google maps.
Alfie
1
Variants Nr 1 .
Ja brauc viens pats,vai arii pasazieri Senn,drosh car parks un sameeraa jauka viesniica (vienam 30 eur,2iem 40 ) Normali izgulies,paeed un saac celojuma otru dalu,kas ir nedaudz vieglaaka,vaacija,belgija,holande,francija un tad jau Calais un UK.
Visa brauciena garums ieskaitot viesniicu Polijaa ir 32-36 st.
Neteikshu ka ir viegli,bet izdariit var.Ar auto uz UK ir izdeviigi braukt tikai tad ja tu taisies tur palikt uz ilgaaku laiku un ir vajadziiga mashiina,taa kaa vieteejo apdroshinaashanu nav iespeejams normaalam cilveekam pacelt,itsevishki uz LV tiesiibaam !
Variants Nr 2.
Divi,vai triis labi vadiitaaji,iekaapj Riigaa un izkaapj tikai ieliet degvielu un pacur.....,tad var aizviileet pa 24-26 stundaam,bet tad jaareekinaas ka Londonaa tu esi liikis un vajaga divas dienas lai atietos no taada paarbrauciena.Pilniigs kosmoss:)
Esmu braucis vairaakas reizes un kaa pirmais variants ir oki doki,otrais,nju mociibas,it sevishki cilveekam kam jau ir 50 gadi :)
Neuztver personiigi :)
Veiksmi un droshu braucienu jums:)
Alfie
Blin,kautkur izdzisis teksts pirmajaa rindkopaa!!!!!!!!
Ja brauc viens pats,tad labakais variants no LV liidz Polijas-vaacijas robezai,tur ir jauka,leeta un drosha viesniica Senn.................
unexzisted
pretjataajums: tas ir turisma vai darijuma brauciens?
fiziski, pagruuti, bet ne taa, kaa te kliedz vcP. un atkariigs, ko grib dariit uk - jo 1 no argumentiem par savu mashinu ir transporta dargums uk. veel jo vairaak, ja grib kkur "pagroziities" apkaart - ar savu auto aatraak un leetaak.
Apriori
Paldies Alfie par informāciju. Apmēram tā arī biju štukojis, pavilkt tuvāk Vācu robežai un tad skatīties kā ir, jo ceļš, tomēr, pa tumsu lielākoties, un ja vēl snieg sniegs, tad acis raibas un nonstopā līdz galam varētu būt par traku. Varbūt vēl zini kā ir radardetektoriem, palīdz, jeb tik nepatikšanās var iekulties?
Pārejiem - paldies, bet ar lidmašīnu citreiz. Šoreiz mans brauciens nav īpaši racionālu mērķu vadīts un gribu braukt ar auto.
Maverick
Neesmu braucis uz Londonu, bet ir pieredze Eiropā 2000 - 3000 km garos maršrutos. Vissmagākais ir tikt cauri Polijai - tālāk jau ir autobāņi, daudz kur atļautais ātrums ir 130 un vairāk. Esmu viens pats nostūrējis 2000 km 28 stundās, no tām kādas 2 stundas - benzīntankā paguļot. Viegli nav, bet ir izdarāms. Pa ceļam izdzēru kādas 12 bundžas XTC :) Protams, labāk, ja var pamainīties.
Ja vienkārši gribās apskatīt Londonu, tad ar lidmašīnu būs gan ērtāk, gan lētāk, bet arī man bija savi iemesli izvēlēties braukt ar auto.
Maverick
Radardetektori palīdz. Lietuvā ir salikti ļoti daudz reālu fotoradaru uz ceļiem un visi ir strādājoši. Polijā un citur Eiropā ir galvenokārt tukši "putnubūrīši". Radaram obligāti jābūt ar K un Ka diapazoniem, bet Lietuvā piemēram ķer arī ar lāzera radariem. Savukārt Latvijas policija ir sapirkusies jaunos portatīvos krievu radarus, kas strādā vēl kādā citā diapazonā, tur nepieciešams jaunākā modeļa radara detektors.
Neiesku domāt - "ai, kas tad man - uz Latviju jau soda kvīti nesūtīs ?!". Vācījā uz autobāņa mūs "nofotogrāfēja"un pēc 10 km priekšā izbrauca zaļi balta mašīnīte ar zilām lampiņām un uzrakstu "Follow me". Nācās maksāt uz vietas.
aluxx 1 ar prāmi klaipēda, dānija, 80 km pāri dānijai un tūlīt anglijas prāmis, laiks tas pats, nauda arī un nekādi ceļi, gul un ēd
jollyroger 1 kaa cilveeks, kursh arii ir braucis ar masiinu paari gandriiz visai eiropai, teiksu, ka ja nav iipasa iemesla- jeegu neredzu. Labaak aizlidot tur, iznomaat uz vietas kaadu mazmashiiniiti un pavizinaaties.
riks smadzenes jāapgriež otrādi, kur sākās kustība pa kreiso 1/2-si, bet vai nevaig arī ar kādu dokušmentu apgādāties braukšanai pa 2. 1/2-i? dažās pa kreisi braucamajās zemēs vajag.
MiiljMaitinja
pēc nedēļas es arī braucu tajā maršrutā...tikai mazliet tālāk.....līdz Coventry. Braucu ar iedzīvi, mašīna man liela, mantas var salikt iekšā kaut vai visu iedzīvi...turklāt gribas mazliet apskatīt Eiropu laikā piems ziemassvētkiem
Savu maršrutru izplānoju 4 dienām jo netaisos sevi mocīt rijot litriem enerģijas dzērienu un kafiju :)
Lai nebūtu jākratās murgainais gabals caur Lietuvai un Polijai es izvēlējos prāmi...lēts, starp citu...biļete 2vietīgā kajītē un mašīnai maksāja 126 latus...benzīnā varbūt aiziet mazliet mazāk BET vai nu ir to vērts padsmit stundas kratīties masīnā ja pa 20 stundām prāmis nogādā Ķīlē :)
No Ķīles jau gan pa bāni....pārsimt kilometru līdz Brēmenei, ekskursija, nakšņošana pilsētā...varu ieteikt Etap hoteļu ķēdi - lēti un ērti, turklāt ja vien negribat ultra all inclusive - bet gultu, dušu un mieru....40 eiriki divvietīgajā numurā ir tā vērts. Nākamais ceļa posms līdz Antverpenei...bija vēlme redzēt lielo skaisto pilsētu un vienu no Eiropas senākajiem zoo....atkal Etap viesnīca, gandrīz pašā centrā, atkal pa tādām, pašām izmaksām. Ceturtajā dienā jau līdz Kalē, pusotrā stundā prāmis nogādā pāri....izmaksas kopā ar mašīnu dažādas bet vidēji ap 25 ls sanāca.
Un tad jau ripinamies lēnā garā apkārt Londonai uz aukšu uz anglijas vidieni vēl 300 km.
Kopā ar visām viesnīcām, benzīniem, prāmjiem izmaksas uz 2 cilvēkiem sanāca 330 lati (pat ierēķinot izmaiņas maršrutā un degvielu pēc visaugstākā patēriņa. Vai tas ir to vērts? nezinu. ap 500 km dienā nobraukt nav nekāds varoņdarbs ja ir ilga pieredze. Apdrosināšana 6 mēnešu periodā UK var iztikt ar mūsējo....tikai vajag oriģinālu no apdrošināšanas sabiedrības izņemt. ar lidmašīnu līdz Stanstedai noteikti būtu lētāk un ātrāk...taču...tad es neredzētu
blocket Iecheko dfdsseaways.com, esmu redzéjis uz tiem prámjiem lietuvieshu melnstrádniekus ar izgrabéjushiem eskortiem un veciem mondeo... vismaz zinu 2 variantus. 1. Riga-Stockholm ar Tallink, tad jáválé lídz Norvégijai. Oslo, Bergen, Stavanger... izvélies pac. No turienes iet prámji uz New Castle ar kompániju DFDS. 18 stundas lídz Stokholmai, tad kádas 7-9 stundas pa Norge un 12-18 stundas ar DFDS prámi lídz UK. Ìpashi léti gan nebús, bet smuki gan ;) Otrs var ir ar to pashu DFDS prámi no Holandes, vai Dánijas. Pacheko vinju májas lapu. VNK kádu laiku atpakal es strádáu DFDS un biezhi sanáca braukát pa vinu marshrutiem