Autostopi.

Kur pazuduši Vislatvijas autostopu braucēji?

derevnja10 (2017-09-23 17:22)  2 2 Pēc pēdējiem notikumiem eiropā, kāds ristē svešu mašīnā ņemt?....

Lele (2017-09-23 20:46)  2 9 Tieshaam vairs neredz uz celjiem....

Es nedomaaju, ka tas saistiits ar Eiropu. Tie, kas njem, tie njems vienmeer.
Tie, kas baidaas, tas baidiisies visu muuzhu.

jurks (2017-09-23 20:48)  1 2 bieži izmantoju izdevību pastopot un nevaru sūdzēties! arī pats paņemu, kad baucu ar auto.

CallaLily (2017-09-23 22:00)  2 3 ņemu pēc intuīcijas un izmantoju stopus tāpat-pēc intuīcijas. biežākie stopētāji ir studenti, ja neskaita maukas, bet izpalīdzīgākie šoferi-tālbraucēji, un tam nav nekāda sakara ar seksu. Latgalē, Kurzemē stopēšanu piekopj vairāk, nekā Vidzemē. Zemgalē
daudz vieglāk dzīvot savstarpēji izpalīdzot. Kad raus, tad raus!:)
Vācijā šī lieta ir oficiāli sakārtota, nevar sarunāt braucienu, oficiāli nestādoties priekšā, agrāk varēja maksāt skaidrā, pēc brauciena, bet tagad ienāk mode-priekšapmaksa ar bankas karti, kas ļauj vēl vairāk kontrolēt procesu (mitfahrgelegenheit.de) Braucieni vienmēr ir par maksu, un tā svārstās no 5 līdz 50 eur atkarībā no distances. Izkropļots pārvadāšanas variants ir neoficiālie Latvijas iekšzemes mikroautobusi, kas makšķerē braucējus autoostās, iekasē maksu ne mazāku kā busa biļete, bet neuzrāda ieņēmumus oficiāli.

minnijai (2017-09-23 23:03)  5 7 Ārpus tēmas, atvainojos.
Kādu iemeslu dēļ vadīts, cilvēks izvēlas sropēt mašīnu. Saprotu, ja kāda nelaime uz ceļa notikusi. Bet realitātē, kā var doties kaut kur, piemēram uz konci, un cerēt, ka kāds iežēlosies, piestās un paņems? Ok, saprotu, ka jaunieši žēlo savu ceļa naudu. Bet pieauguši cilvēki, kāpēc izvēlas stopēt?

Lele (2017-09-23 23:37)  1 9 Minnija...nu redz vakar bija teema, kaa nokljuut Rucavaa. Nu nav tik viegli nokljuut Rucavaa tad, kad Tev vajag...protams, var njem taxi no Liepaajas...bet var stopeet un nokljuut kad Tev vajag un, kur Tev vajag, neatkariigi no Sabiedriskaa transporta grafika.
Un LV lauku terotorijas ir ljoti mazsabiedrisktransporteetas. Ir vietas, kur autobuss ie tikai otradienaas un piektdienaas...

Nu un ir veel tie, kam tas ir viens no dziives kaifiem....

CallaLily (2017-09-23 23:42)    2 braucot UZ tikšanos, uz stopiem paļauties nevajadzētu. ja nu tur tajā pasaulsmalā neviens garām nebrauc?:)

Vaukskis (2017-09-24 07:46)      Ant, vai tad visā Latvijā piepeši kļuvis kā izslaucīts no braucējiem ar autostopiem ? Vai tad agrāk viņu bija manāmi vairāk ?

joens (2017-09-24 11:34)    3 Pirmoreiz stopēju vēl skolas gados, kad vēl nebija nekādas nojēgas par procesu. Galā, protams, nokļuvu, bet par ieradumu tas nekļuva, arī sabiedriskā transporta tajā maršrutā bija vairākas reizes vairāk kā šodien. Nākamais mēģinājums bija studiju gados, Rīga-Tallina un atpakaļ. Rezultāts pozitīvs un maisam gals bija vaļā. Un tā līdz 90-o sākumam. Tālākie maršruti uz Maskavu un Ļeningradu, vairāk bija starp Baltijas galvaspilsētām un pašām republikām. Igaunijā, izņemot visgalvenākās trases, tas bija nepopulāri, ne stopētāju, ne vedēju. Lietuvā bija ierasts maksāt, bet tā vairāk vietējo tradīcija. Latvijā bija normāli, ja ievēroja stopēšanas pamatlikumus (piemēram, nestopēt fūri kāpumā). Uz ceļa nekad nepaliku.

Stopēšanas apriori ir labdarības pasākums, ja par to jāmaksā, kā blablacar (diemžēl, LV strādā ļoti maz) un augstāk aprakstītais Vācijā, tā ir līdzbraukšana kā nosacīts biznesa paveids.

Pašreizējais LV starppilsētu transports strādā galvenokārt virzienā uz Rīgu. ne no (ir milzu problēma bez auto nokļūt līdz 8-9-iem Daugavpilī, Ventspilī utt.). Reģionālais vispār dveš pēdējo dvašu (par Rucavu klasiska šodienas Latvijas situācija, pie tam vēl diezgan spoža).

Lele (2017-09-24 12:11)    4 Es stopeeju fuures...un fuures ir tieshi tie, kas labraat njem, jo shoperiishiem vajag runaataaju blakus.

Maksaajusi neesmu nekad. Stopetaajs maksaa ar savu komunikaaciju.
No stopetaaja arii nekad neesmu njeemusi naudu, man patiik parunaaties ar cilveeku, kas nav no Tava ierastaa loka..parunaat vienkaarshi par dziivi.

kuks10 (2017-09-24 15:22)  5   aņuks no reļās dzīves,jauns students nostopē smago fūri,brauc kādu laiciņi ..šoferis saka ,ka šim vajag apstāties ,lai šis kaut ko padot no sēdekļa apkakšas,kā tur bija vai nebija ,šis atslēdza studentu ar ēteru,nu i izdarīja vardarbību..studentiņš pamostas atrodās mežiņā skaisti nolikts un pat soma blakām,tik šis nabadziņš nesaprot kāpēc šim sāp dibens....)))to es lasīju internetā sen atpakaļ..nu nezinu,bet trakajā pasaulē viss kas var notiek..nav jau vairs 90.g.pārsvarā visiem ir autiņi,kaut kādi..

Rondijs (2017-09-24 16:00)  1 4 Nezinu kur pazuduši, iespējams transports ir pietiekami labi attīstīts šodien, lai stopēt vairs nebūtu nepieciešams. Plus, ir taču visādas kopābraukšanas aplikācijas telefonos, kur paķer cilvēkus pa ceļam, sadala maksu uz visiem, vai tāpat vien pa brīvu. Bet tajā veidā kā to darīja agrāk - tā ir vairāk avantūra, iespēja iepazīt svešus cilvēkus. Tas protams ietver daļu riska, it sevišķi jauniem cilvēkiem kam vēl nav ne intuīcijas ne arī spējas saskatīt un novērtēt potenciālos riskus. Vieslielākais risks protams ir jaunām meitenēm kas vispār neapjēdz kas tas ir - vīrietis :)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu